8!

8 lat temu o tej porze umawiałam się z M. na randkę w Alhambrze. W Alhambrze do której na kawę chodziła moja mama jak miała 20 lat.
8 lat temu wieczorową porą szliśmy pod jednym parasolem śpiewając piosenkę Queensryche.
8 lat temu szykowaliśmy się na pierwszy wspólny wyjazd na Słowację.
4 lata temu o tej porze było 30 stopni w cieniu, a ja czekałam w białej kiecce, na swego przyszłego małża.
4 lata temu zalegalizowaliśmy nasz pokręcony związek.
4 lata temu wieczorową porą tańczyliśmy twista z Pulp Fiction jako swój pierwszy taniec.

 Rok temu byłam w ciąży i zastanawiałam się jak to będzie za rok...
 Teraz jest z nami Zosia. Bywa różnie, ale trzymamy się razem, jak zawsze.
8 lat minęło, jak jeden dzień...
Nadal jesteśmy razem i wspólnie stawiamy czoła różnym przeciwnościom.
Nadal uwielbiamy oglądać koncerty rockowe, albo chociaż teledyski z lat 80/90... bo na koncerty czasu jakby mniej;)
Nadal po dłuższej nieobecności/niewidzeniu się, mam motyle w brzuchu przed spotkaniem.
Wybraliśmy wspólną drogę, czasem wyboistą, ale podążamy nią razem. Fakt, bywa różnie, ale finalnie jest dobrze, a gorsze momenty pomagają jeszcze bardziej docenić te dobre, wesołe i przyjemne:)
Ciekawe co będzie dalej?:)

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Gratulacje i rocznicy i podejścia. Oby ten rozsądek ale i dobra zabawa towarzyszyła Wam jeszcze długo, długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj naj najlepszego! Dużo miłości i wielu lat spędzonych w szczęściu!
    Nam w listopadzie minie 9 wspólnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podsumowanie tych 8 lat :) Życzę 100 lat w tak szczęśliwym związku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh.. piękni i młodzi :)
    Wspaniałe zdjęcia, wszystkiego dobrego na kolejnych 8dziesiąt lat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No popatrz, my z Pe też jesteśmy razem już 8 lat (kiedy to minęło?!). Ale staż małżeński mamy zdecydowanie krótszy, bo dopiero rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I to sie nazywa milosc:)
    Stoooo laaat:D

    OdpowiedzUsuń

Pani Fanaberia - blog parentingowy z przymrużeniem oka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka