Liebster award

Trochę to trwało ale w końcu udało mi się przysiąść i zebrać pytania, które zostały mi postawione w ramach Liebster Award, do której nominowały mnie Lady Mami i Mamusia i Łobuziaki.
Żeby nie było żem niesłowna odpowiadam:)
Lady Mami pyta:
1. Co było Twoim głównym celem podczas podjęcia decyzji o założeniu bloga? Jak długo go prowadzisz?
Bloga  prowadzę o sierpnia ubiegłego roku. Zakładając go nie miałam żadnego głównego celu, a o tym dlaczego bloguję pisałam już tutaj, więc nie będę się ponownie rozpisywać:)
2. Czy Twoje życie zawodowe ma coś wspólnego z blogowaniem?
Absolutnie nie.
3. Co najbardziej cenisz w sposobie wychowywania przez Twoich rodziców/ opiekunów?
To, że wpoili mi do głowy zasady, których trzymałam się nawet jako zbuntowana nastolatka oraz że nauczyli mnie mieć własne zdanie.
4. Ile własnych marzeń w swoim życiu spełniłaś i które było najważniejszym?

Spełniłam sporo swoich marzeń tych mniejszych i większych. Najważniejszym i najbardziej ambitnym jak dotąd było zamieszkanie na swoim. Nie ważne, że do centrum daleko, ważne, że są to moje własne 4 kąty.
5. Jakie są Twoje najważniejsze zainteresowania, bez których życie byłoby szare?
Świat byłby dla mnie zdecydowanie mniej kolorowy bez seansów kinowych, gier komputerowych oraz planszowych:)
6. Co najczęściej jadasz na śniadanie?
To co mam pod ręką - zazwyczaj kończy się na kanapkach:P
7. W jaki sposób się najchętniej relaksujesz?
Domowe SPA, dobry serial, czerwone wino i coś słodkiego - niekoniecznie wszystkie te elementy muszą występować podczas jednego wieczora.
8. Czy masz ulubione ubranie (część garderoby), które kochasz tak, że nigdy nie wyrzucisz, jakie?

W tym obszarze raczej nie jestem sentymentalna - jak czegoś nie noszę dłużej niż rok-dwa to oddaję/wyrzucam w zależności od stanu danej rzeczy.
9. Co w tej chwili, na tym etapie życia jest dla Ciebie najważniejsze?
W tej chwili najważniejsza jest dla mnie rodzina i czas jaki razem spędzamy.
10. Co sądzisz na temat bloga Ladymami?
Podziwiam jak dużo tekstów pisze autorka:)
11. Ostatnio najbardziej nurtujący dla Ciebie temat to?
Zdrowe odżywianie, główne ze względu na rozszerzanie diety Zo.

Mamusia i Łobuziaki pyta:
1. Zbliżają się święta, co chciałabyś dostać od Mikołaja?
Sen... A z rzeczy bardziej przyziemnych sweter oversize:)
2. Jak najbardziej lubisz spędzać czas?
Ostatnio na słodkim lenistwie.
3. Dziecko nauczyło mnie..
Chciałabym napisać, że cierpliwości, ale do tego jeszcze długa droga. Na pewno za to Zo nauczyła mnie cieszyć się z rzeczy o których kiedyś nie miałam pojęcia:)
4.  Skąd jesteś?
Z Warszawy.
5. Gdzie bywasz? Gdzie lubisz jeździć?
Uwielbiam Trójmiasto. Lubię również jeździć na Mazury oraz w Góry. Właściwie to powinnam napisać nie ważne gdzie, ważne z kim:)
6. Czy zajmujesz się jakąś techniką typu handmade?
Lepię kolczyki z modeliny i próbuję rozgryźć maszynę do szycia.
7. Wolisz spędzać czas z telewizorem czy przy książce?
Lubię i jedno i drugie, ale zdecydowanie łatwiej ostatnio przychodzi mi oglądanie TV niż czytanie książek.
8. Twój sposób na relaks?
Cały czas taki sam: domowe SPA, dobry serial, czerwone wino i coś słodkiego - niekoniecznie wszystkie te elementy muszą występować podczas jednego wieczora:)
9. Jesteś zorganizowana czy w Twoim domu panuje nieraz hałas?
Jestem zorganizowana, lubię robić wszelakie listy itd. ale nie przeszkadza to bałaganowi rozprzestrzeniać się po naszym skromnym M2. Cóż zrobić, są rzeczy ważniejsze od sprzątania:)
10. Jakich prac domowych nie lubisz?
Nienawidzę gotować. Jest to mój zdecydowany i niepodważalny fawory prac domowych, które omijam szerokim łukiem. Tuż za nim plasuje się prasowanie.
11. Dlaczego powstał Twój blog? 
Tak jak pisałam u Lady Mami: Zakładając go nie miałam żadnego głównego celu, a o tym dlaczego bloguję pisałam już tutaj, więc nie będę się ponownie rozpisywać:)

Udostępnij ten post

2 komentarze :

Pani Fanaberia - blog parentingowy z przymrużeniem oka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka