All mommy wants for Christmas...

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Haha... podpisuje się i ja rękami i nogami... też bym takie prezenty chciała od Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże praktyczna lista życzeń :) Kilka z nich sama bym skopiowala...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista życzeń, której żaden święty chyba nie da rady załatwić ;)
    Też bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak :) A stwierdzenie: "działań, których nie muszę, ale chciałabym, tylko mi się nie chce" idealnie opisuje również i moją postawę odnośnie fitnessu i innych aktywności ;) Nie chce mi się, nie muszę, ale mam jakieś poczucie winy, że jednak powinnam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że Mikołaj się zlituję i sprezentuje to i owo ;) Ale jak na niezdrową psychicznie całkiem nieźle sobie radzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej, ja gościnnie. Nie wiem, czy dobrze kojarzę, że dajesz małej Holle?
    http://www.gis.gov.pl/ckfinder/userfiles/files/BI/baby%20food_atropina.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za pamięć. Widziałam ten komunikat i niestety kasza Zo jest w grupie tych wycofanych. Ręce opadają.

      Usuń
    2. To zajefajnie bo juz wiem czemu moj Maly zawsze sie robil czerwony na buzi po tej kaszce. Wszyscy pytali gdzie sie tak zgrzal a ja mowilam ze to od zebow albo ze kasza byla za goraca. Fantastycznie. To widze ze cukier w kaszkach to jest przy tym nic.

      Usuń
  7. Jejku jak Ty to fajnie napisalas. Dobry humor to Ci zawsze dopisuje :)
    Jakie Ty masz zdolnosci bo pod pretekstem listu do Mikolaja opisalas jak wyglada obecnie Twoje zycie. Zdolniacha z Ciebie. Czytam to i widze ze sytuacja u mnie ma sie bardzo podobnie :) U nas dochodza jeszcze nocne pobudki. Niedlugo tez wracam do pracy a Maly idzie do zloba i jesli nic sie nie zmieni to nie wiem jak to ogarne.
    Ale musze miec podejscie takie jak Ty i wtedy wszystko bedzie dobrze i damy rade.

    Co do kaszek Holle to zrobilam spory zapas Hirse i faszerowalam tym Malego mimo ze on za tym nie przepadal? I co ? Teraz mam to wszystko wyrzucic ?? I pomyslec ze chcialam dobrze a wyszlo jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć:))
      Wszystko ogarniemy - zobaczysz, w sumie nie mamy innego wyjścia, nie?;)

      Jeśli chodzi o kaszki to kurcze nie wiem co ci doradzić... sprawdź może numery serii - producent podaje, że tylko 3 serie są felerne (http://gb.holle.ch/en_GB/about-us/latest).

      Usuń
  8. Droga Pani Fanaberio!
    Mam nadzieję, że byłaś bardzo grzeczna. Jeśli chodzi o Twoją listę, to przeczytałem ją bacznie i uważnie. Część z próśb mogę spełnić od zaraz, inne natomiast wymagają odrobinę więcej pracy i mogą zająć troszkę więcej czasu. Parę lat na przykład z tym snem ;) Nic się jednak nie martw, mawet jeśli ja się nie wyrobię, to koniec końców Zo też będzie chciała pospać!
    Twój Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie! Dziękuję Mikołaju podtrzymałeś mnie na duchu:D

      Usuń
  9. To ja się przyłączam do życzeń. ;)
    Są genialne i niejednej kobiecie się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, no gdzie Ty jesteś? Co to za przedłużone wakacje? ;)

    OdpowiedzUsuń

Pani Fanaberia - blog parentingowy z przymrużeniem oka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka