Grudniowe wyzwanie foto - dzień pierwszy

Mniej więcej od września przymierzałam się do wzięcia udziału w wyzwaniu foto prowadzonym przez Ulę ze snu Mai i w końcu się udało. Mam nadzieję, że uda mi się dotrwać do końca.
Reguły wyzwania foto znajdziecie tutaj.
Wyzwanie grudniowe trwa od poniedziałku 9 do niedzieli 15 grudnia (włącznie) i dotyczy następujących tematów:

Pozostaje mi już tylko uruchomić kreatywność - do dzieła!

Temat na dzisiaj: NA GŁOWIE.
Zostałam dzisiaj rozłożona na łopatki przez ostre przeziębienie, byłam na dworze tylko przez chwilę, w drodze do lekarza, a przez resztę dnia pokładam się tu i ówdzie w oczekiwaniu na poprawę samopoczucia. W związku z powyższym jedyne co mam na głowie to nieład i grzywka, względnie nowa, bo przycięta w ostatni piątek;)

Inne interpretacje możecie podziwiać tutaj.

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Fajna akcja :) Mi już chyba czasu braknie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przymusu, jak się uda chociaż dwa dni wypstrykać to też sukces i coś innego niż na co dzień;)

      Usuń
  2. muszę spróbować. w styczniu np. ;)
    ha, Ty masz fajnie, korzystaj z wizyt u fryzjera, ja nie byłam już z pół roku albo dłużej.. makabra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, zawsze jest to dodatkowy powód żeby trochę inaczej ruszyć łepetyną;)
      A z wolności korzystam jak mogę, może nie w tym tygodniu bo się rozchorowałam, ale i tak;D

      Usuń
  3. ale kolor fajny!

    ja tez pierwszy raz biorę udział w wyzwaniu, ale mam nadzieje, że jednak nie ostatni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po raz pierwszy się w to bawię i mam nadzieję, ze w styczniu uda mi się po raz drugi;)

      Usuń
  4. Oczęta, jak z komiksów mangi( manga?);)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozbawiło mnie Twoje zdjęcie :) fajny kolor włosów :) zdrowiej szybko! ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa :) Kolor włosów faktycznie masz ładny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzywka i jej kolor pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń

Pani Fanaberia - blog parentingowy z przymrużeniem oka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka