Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego...

Od jakiegoś czasu myślę nad uhonorowaniem naszej małej rodzinki biżuterią albo tatuażem. Co do tego drugiego miałam już nawet gotowy wzór z naszymi inicjałami jednak mam opory przed wytatuowaniem sobie napisu MZK... Jak zwykle z pomocą nadchodzi internet zawierający masę inspiracji. Oto one:)
https://www.etsy.com/listing/109669320/gold-tree-of-life-bracelet-family-tree?utm_source=Pinterest&utm_medium=PageTools&utm_campaign=Share
https://www.etsy.com/listing/69466800/custom-family-necklace-sterling-silver
http://heidijhale.bigcartel.com/product/say-it-on-a-ring
http://www.babble.com/home/15-cool-tattoo-ideas-for-moms/
http://thestir.cafemom.com/beauty_style/157931/20_brilliant_tattoo_ideas_for/108602/kids_names/1
Czekam teraz na pierwsze malunki Zo i wynikające z nich inspiracje.

A czy Wy? Macie jakieś spersonalizowane pamiątki rodzinne?:)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Też myślałam nad tatuażem. Ale nasze inicjały zbijają się w KMB... można polecieć jak na wizytę duszpasterską: K+M+B ;D Jeszcze trochę poczekam, bo mam w głowie wzór idealny, ale kurde odwagi nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie właśnie... ja też już wzór idealny mam tylko pierwsza sprawa to odwaga, a druga to odwieczna dziura w naszym budżecie :)

      Usuń
  2. MZK :D (przepraszam, nie powstrzymałam się ;))
    Mnie chodzi po głowie biżuteria z zaklętym w środku moim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę, śmieję się, że drugi tatuaż jaki zrobię to będzie CBA;)
      A Twój pomysł jest bardzo fajny - jak znajdziesz firmę, która robi takie cuda możesz dać namiar:)

      Usuń
  3. Mam :) Bransoletki i kolczyki z inicjałami i imionami - wszystko od Lilou, bo uwielbiam tę biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie! Uwielbiam tatuaże, mam już jeden, ale z chęcią zrobiłabym drugi...muszę nad tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:)
      Ja z moim pomysłem już się noszę od roku, może w końcu się zbiorę w sobie i zrealizuję go... I nie, nie jest to wspomniany wcześniej napis MZK :D

      Usuń
  5. Niestety nie mam, tatuaż jak najbardziej bym chciała mieć, wzór też już mam od kilku miesięcy wybrany, jednak nie jest to nic z imion, czy dat. Biżuteria jednak w Twoich inspiracjach bardzo do mnie przemawia, szczególnie pozycja nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń

Pani Fanaberia - blog parentingowy z przymrużeniem oka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka