Dziękuję

Dzisiaj Dzień Matki.
Dzisiaj Zofia kończy 3 miesiące.
Dzisiaj (no bo jak inaczej?) mijają zatem 3 miesiące od kiedy weszłam w nową rolę.

Dopiero wejście w tę rolę uświadomiło mi jak bardzo przesrane miała moja Mama. Jak  bardzo ciężką robotą i często niewdzięczną jest to osławione macierzyństwo. 
Dlatego też, korzystając z okazji chciałabym wszystkim Mamom, a zwłaszcza mojej rodzicielce życzyć wszystkiego najlepszego i podziękować: za poświęcony mi czas, za nieprzespane noce, za cierpliwość, za martwienie się każdą nową krostką, za tulenie mnie kiedy płakałam bez wyraźnego powodu, za przewijanie, pranie pieluch tetrowych kiedy nie było pampersów, za pilnowanie mojego zdrowia i wychowanie mnie na wartościowego (mam nadzieję) człowieka.

Mamo, dopiero teraz wiem, jak bardzo przewróciłam Twoje życie do góry nogami, zwłaszcza, że czasy 30 lat temu były dużo cięższe. Jestem dopiero na początku Twojej drogi i mam nadzieję, że przejście jej pójdzie mi tak dobrze jak Tobie:)

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Aż mi się łezka w oku zakręciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak... Tak samo myślę, od kiedy mam dziecko. Teraz wiem, jak bardzo rodzice martwili się o mnie i mnie kochali (kochają).

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dołączam się do życzeń. Wszystkiego Najlepszego Mamusie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy miesiące a przecież przed chwilą Zosia była w brzuszku.
    Najlepszego z okazji Twojego pierwszego Dnia Mamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane. Zgadzam się absolutnie.

    OdpowiedzUsuń

Pani Fanaberia - blog parentingowy z przymrużeniem oka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka