Post urodzinowy

Dzisiaj obchodzę ostatnie urodziny z dwójką z przodu. Mogłabym napisać: starość nie radość, ale nie czuję się staro, a do tego jest mi całkiem wesoło:)
Z kilku powodów:
Po pierwsze lubię czytać życzenia urodzinowe, nawet te wywołane przez powiadomienie na twarzoksiążce. Tak czy inaczej, żeby napisać nawet proste "100 lat", trzeba poświecić chwilę swojego cennego czasu, wiec jeśli kilka osób jest w stanie to dla mnie zrobić jestem szczęśliwa. Tak samo z resztą działają komentarze na blogu. Napełniają mnie całą masą pozytywnej energii:)
Po drugie potwierdzenie płci potomka, a raczej potomkini, sprawiło, że pozwoliłam sobie na rozpoczęcie planowania zakupów dzieciowych. Mam już listę, a to niezły początek, bo daje poczucie ogarniania tematu. Może złudne, ale lepsze to wrażenie, niż poczucie totalnego chaosu.
Po trzecie małżonek mój szanowny zrobił mi tort i kupił kilogram mandarynek:)


Korzystając z okazji, zainspirowana tekstem Happyholic, postanowiłam założyć własny słoik sukcesów. Przez następny rok będę wrzucała do niego karteczki z hasłami opisującymi sukcesy/osiągnięcia z których jestem dumna. Nawet takie drobne jak samodzielne zrobienie omleta:P Słoik otworzę ponownie dopiero w swoje kolejne urodziny – ciekawam co w nim znajdę:)
http://www.flickr.com/photos/bloomgrowlove/7830859786/

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Wszystkiego najlepszego!
    Lekkiego porodu, dużo zdrówka i kasiory! :)
    Fajny pomysł z tym słoikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAaaaaa zdążyłam !!!!
    Najlepszego Kochana !!!
    :)))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione, ale oczywiście szczere sto lat!
    Wiesz, jesteśmy rówieśniczkami :)

    Życzę Ci dużo radości i szczęścia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat Babino!
    Słoik - świetna sprawa - i pomyśl ile nowych sukcesów i dumności będziesz miała wraz z przyjściem na świat potomikini ;)

    A i ten - równolatki jesteśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki:) Kochane jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin! Jesteś więc o rok i 1,5 miesiąca młodsza ode mnie, u mnie już 2 z przodu zniknęła bezpowrotnie ;)
    Dzieciowych zakupów trochę zazdroszczę :) Ja już wszystko mam, po prostu nie mam czego kupować, a tak bym czasem chciała zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za tydzień 29. sto lat;)
    https://www.facebook.com/RebellookPregnancy

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźnione, ale szczere: wszystkiego naj i 100lat!!! :)
    i duuużych różowych okularów :D

    OdpowiedzUsuń

Pani Fanaberia - blog parentingowy z przymrużeniem oka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka